Strakker, compacter. De BMI van Miene Magazine moest dringend naar beneden. Simpelweg wegens te weinig tijd en omdat momentums zó hopeloos snel voorbij zijn! Maar "limitation makes the creative mind inventive" (*). Met MieneZine keer ik terug naar de essentie: ontwerpen. De insteek blijft gelijk, MieneZine is een creatief, dynamisch en interactief online platform waarop ik de passie voor het vak deel en het hart van Miene Grafiek & Reclame tentoonstel. Een combinatie van typografie en vormgeving. Van illustratie en animatie. Van communicatie en reclame en van muziek en nostalgie. MieneZine maakt tevens de brug tussen online en offline communiceren. Liefhebbers kunnen het e-zine op A4 gratis downloaden. Mits de juiste vouwwijze maak je van de print een zine. De animaties in het geprinte zine blijven in beweging. Via je smartphone kan je ze bekijken in Augmented Reality. Op pagina 5 lees je hoe je dat doet.
(*) Walter Gropius
“Die Lösung ist immer
einfach, man muss sie nur finden.” — Alexander Solschenizyn (1918)
“Die Lösung ist immer
einfach, man muss sie nur finden.” — Alexander Solschenizyn (1918)
Kom binnen en zet u >
Wat mag je verwachten? >

Tip! MieneZine bekijk je best op desktop in Google Chrome
“Die Lösung ist immer einfach"
Lees het e-zine >
< Proloog
< Koffie
Woehahaha Zine#1 gaat over corona.LOL! Over corona en humor meer bepaald. Waarom we moedeloos blijven lachen met dat virus. In alle hilariteit trek ik de lijn door tot aan de reclame en maak ik voor eens en voor altijd woehahaha komaf met de vraag: werkt humor of niet? En ik geef vanaf nu in elke editie een verzamelstukje van mezelf prijs in de vitrine van miene.
De muziek is van #Octo Octa en #Bicep.
Poppy electro die dit grafisch traject naar mijn oordeel perfect heeft kunnen entertainen. Geen zin in 120 bpm of meer? Boehoe... zet dan nu even je geluid uit.
“Die Lösung ist immer einfach, man muss sie nur finden.” — Alexander Solschenizyn (1918)
“Die Lösung ist immer einfach, man muss sie nur finden.” — Alexander Solschenizyn (1918)
Strakker, compacter. De BMI van Miene Magazine moest dringend naar beneden. Simpelweg wegens te weinig tijd en omdat momentums zó hopeloos snel voorbij zijn! Maar "limitation makes the creative mind inventive" (*). Met MieneZine keer ik terug naar de essentie: ontwerpen. De insteek blijft gelijk, MieneZine is een creatief, dynamisch en interactief online platform waarop ik de passie voor het vak deel en het hart van Miene Grafiek & Reclame tentoonstel. Een combinatie van typografie en vormgeving. Van illustratie en animatie. Van communicatie en reclame en van muziek en nostalgie. MieneZine maakt tevens de brug tussen online en offline communiceren. Liefhebbers kunnen het e-zine op A4 gratis downloaden. Mits de juiste vouwwijze maak je van de print een zine. De animaties in het geprinte zine blijven in beweging. Via je smartphone kan je ze bekijken in Augmented Reality. Op pagina 5 lees je hoe je dat doet.
(*) Walter Gropius
zwart in een mok marcheert
Wat mag je verwachten?
Woehahaha Zine#1 gaat over corona.LOL! Over corona en humor meer bepaald. Waarom we moedeloos blijven lachen met dat virus. In alle hilariteit trek ik de lijn door tot aan de reclame en maak ik voor eens en voor altijd woehahaha komaf met de vraag: werkt humor of niet? En ik geef vanaf nu in elke editie een verzamelstukje van mezelf prijs in de vitrine van miene.
De muziek is van #Octo Octa en #Bicep.
Poppy electro die dit grafisch traject naar mijn oordeel perfect heeft kunnen entertainen. Ga daarvoor naar de desktopversie of gebruik Spotify, je vindt een link op elke pagina.

“Die Lösung ist immer einfach"
Tip! MieneZine bekijk je best op desktop in Google Chrome
Lees het e-zine >